Information till kunder på Actic Alléhallen - Actics verksamhet upphör

Actics gymverksamhet i Alléhallen kommer att upphöra vid månadsskiftet september - oktober 2017. Måndagen den 2 oktober kommer Actic att påbörja sin utflytt ur lokalerna.

Hur påverkar det mig som medlem?

Alla medlemskap i Actic kommer att avslutas senast den 30 september. För dig som betalar via autogiro kommer dessa dragningar att upphöra. För dig som har betalat ditt medlemskap kontant eller via faktura kommer en återbetalning att ske på tiden som sträcker sig efter den 30 september.

Hur gör jag för att få pengarna tillbaka?

Du som har betalat ditt medlemskap i förskott måste lämna ditt bankkontonummer till Actics medlemsservice per mail till: kundsupport@actic.se eller per brev till:

Actic Sverige AB
Box 1805
171 21 Solna

Vad händer efter att Actic flyttat ut?

Ny gymutrustning kommer att köpas in och Hallsbergs kommun kommer att stå för den fortsatta driften. Planerad öppning för det nya gymmet är under oktober månad.

Actic och Alléhallen vill tacka alla kunder för den tid som varit och hoppas se dig som kund på Alléhallens nya gym, eller på någon annan av Actics anläggningar.

 

Tobias Fornbrant, Fritidschef Hallsbergs kommun

Lars Ohlsson, Regionchef Actic Sverige AB

Kontaktuppgifter